Vers nieuws over KAS Eupen - Voetbalbelgie.be
Oud-Heverlee Leuven - KAS Eupen live uitslagen, H2H en
[KIJK-LIVE] Eupen STVV live kijken gratis Pro ligue 14 januari
matchDayLabel 20 13 jan 14 jan 15 jan Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 21 17 jan 18:30 20:45 18 jan 19 jan Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 22 20 jan 21 jan 16:00 18:15 22 jan 13:30 21:00 Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 23 27 jan 28 jan 29 jan Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 24 3 feb 4 feb 5 feb 19:15 Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 25 10 feb 20:00 11 feb 12 feb Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 26 17 feb 18 feb 19 feb Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement.
Jupiler Pro League | Live voetbal, nieuws en video - Proximus
videozone | sporzavideozonesporzatipsAnderlechtVandenhaute: "Ik wil maar 1 ding: met Anderlecht terug naar de top"18:07Red WolvesRed Wolves bereiden nu al match voor tegen Bahrein op het WK, na toch een klein feestje01:58Laurens SweeckSweeck neemt revanche in Otegem voor het BK03:01VeldrijdenGeen mobilhome, maar een bestelwagen voor Jens Adams: "Ik kies in mijn bedrijf zelf hoe ik mijn budget verdeel"03:24Red WolvesBEKIJK: Handbalinternational Serge Spooren draait de bal met veel effect binnen00:32jpl goalsBekijk de goals uit Charleroi - Cercle Brugge (2-1)01:23jpl goalsBekijk de enige goal uit Genk - Zulte Waregem (1-0)00:47jpl goalsBekijk de goals uit Eupen – STVV (0-2)01:07jpl goalsBekijk de goals uit Club Brugge - Anderlecht (1-1)01:47jpl goalsBekijk de goals uit Mechelen – Oostende (2-1)01:24jpl goalsBekijk de goals uit Westerlo - OHL (1-2)01:38jpl goalsBekijk de goals uit Gent – Kortrijk (2-1)02:40jpl goalsBekijk de goals uit Union - Antwerp (2-0)02:16jpl goalsBekijk de goals uit Seraing - Standard (1-1)00:51sportweekendBekijk Sportweekend van 15 januari30:30sportweekendBasketbalclub Luik kruipt uit een diep dal (naar de top? )03:56WK handbalRed Wolves kloppen Tunesië op het WK handbal01:47Sportweekend van 15 januariHanne en Stijn Desmet glunderen na het EK shorttrack: "Prachtig dat we het tegelijk doen"02:51Sportweekend van 15 januariHanne en Stijn Desmet pakken goud op het EK shorttrack, estafetteteam pakt nog zilver01:50Laurens SweeckVanthourenhout klopt Sweeck na razend spannende ontknoping en is Belgisch kampioen06:24VeldrijdenBelofte Witse Meeussen gaat er al snel alleen vandoor op het BK03:44Jupiler Pro LeagueBekijk het journaal van 13u met o.
Eleven Sports: Home
Jupiler Pro League | Live voetbal, nieuws en video - Proximus PickxReguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 1 Standard Luik STA vr 22 jul 2 - 2 GNT KAA Gent Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 1 Sporting Charleroi CHA za 23 jul 3 - 1 EUP KAS Eupen KV Kortrijk KVK 0 - 2 OHL OH Leuven SV Zulte Waregem ZWA 2 - 0 SER RFC Seraing STVV STV 1 - 1 USG R. Union St. -G. Club Brugge BRU zo 24 jul 3 - 2 GNK KRC Genk KV Mechelen KVM ANT Royal Antwerp FC RSC Anderlecht AND KVO KV Oostende KVC Westerlo WES CER Cercle Brugge Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement.
(STREAMEN>) Westerlo OHL kijken 13 januari 2023
[[""kijken-live""]] EUPEN OHL live op tv en DIRECT online (Première
Volle concentratie en vol er tegenaan gaan van bij de aftrap, dat is de boodschap. Want als we puntenverlies lijden, is onze inzet en dat goede resultaat in Westerlo voor niets geweest. ” Bij een overwinning kan OHL in de stand een goede zaak doen, want de meeste concurrenten voor de top acht staan voor een zware opdracht. Momenteel staan de Leuvenaars negende, met 29 punten. Bij winst kunnen zij naar plaats zes of plaats zeven oprukken. Standard, zesde met 31 punten en al vijf competitieduels zonder overwinning, ontvangt KV Mechelen.
Originele eigen sportprogramma's Maak je keuze uit reportages, documentaires, interviews … Die je via de TV-theek kan herbekijken wanneer je wil. Geniet het hele jaar altijd en overal van alles van Play Sports. Krijg 24 uur onbeperkt toegang tot alles van Play Sports. *Jupiler Pro league, Challenger Pro League, La Liga, Serie A, Bundelsiga, Ligue 1, MLS, FA Cup, NBA, UFC & NFL worden aangeboden via Eleven Live sport op zijn best Motorsport Formule 1 live? Volg vanuit poleposition alle 24 Grand Prix.
” Inderdaad, een half dozijn spelers was te slap om te kunnen spelen, enkele anderen die het probeerden zakten, letterlijk leeggespeeld, in de tweede helft helemaal door de mand. Tamari en Mendyl inzetbaar Ditmaal zal OHL het zonder Mathieu Maertens moeten doen. “Door zijn voetblessure zal dat nog wel een behoorlijk aantal wedstrijden het geval zijn”, zegt Louis Patris. “Maar in de tweede helft in Westerlo toonden wij dat onze kern voldoende sterk is om ondanks de afwezigheid van onze aanvoerder toch een match tegen een goede tegenstander naar onze hand te zetten.
[online bekijken>>>] Westerlo OHL kijken live 13 januari 2023
Louis Patris (OHL): “Tegen Eupen onze tweede helft van in Westerlo doortrekken” Louis Patris (OHL): “Tegen Eupen onze tweede helft van in Westerlo doortrekken” | Populair in regio sport | hln. be Menu Sluit Volledig scherm Hamza Mendyl tracht tevergeefs ref Wim Smet om te praten nadat die hem met een rode kaart bedacht in Westerlo. Omdat pas later deze week over de strafmaat wordt beslist, is de linkerflankspeler alsnog inzetbaar tegen Eupen.
matchDayLabel 2 29 jul 1 - 0 30 jul 2 - 1 31 jul 0 - 1 Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 3 5 aug 6 aug 4 - 2 0 - 0 1 - 3 3 - 0 7 aug Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 4 12 aug 13 aug 14 aug 0 - 3 1 - 4 Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 5 19 aug 20 aug 21 aug 5 - 4 wo 31 aug do 1 sep Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 6 26 aug 27 aug 0 - 4 28 aug 1 - 2 Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement.
a. Genk - Zulte en Mechelen - Oostende28:59Jupiler Pro LeagueTopper Club Brugge - Anderlecht met grote sportieve belangen02:54VeldrijdenOpen strijd voor de Belgische driekleur in het veldrijden03:31WK hockeyHet journaal van 19u met o. 5-0 van de Red Lions en zilver voor Hanne en Stijn Desmet op EK shorttrack37:50Jupiler Pro LeagueVoorzitter Vandenhaute zet stapje terug02:17VeldrijdenSanne Cant pakt haar 14e Belgische titel op een rij01:50WK handbalGeen stunt bij WK-debuut, België verliest van topland Denemarken02:16Red WolvesYves Vancosen tovert de bal achterwaarts in doel op WK handbal00:43Jupiler Pro LeagueOphef na racistische commentaren op TikTok-filmpje van de U9 van Gent: "Toch weer een grens die overschreden wordt"06:29KAA GentBekijk de 4 goals van Union tegen Gent in de beker02:45Jupiler Pro LeagueSimon Mignolet over de komende klassieker Club Brugge - Anderlecht: "Coach wil de onderlinge relaties aanpassen"02:14voetbalJupiler Pro LeagueVandenbempt over Vandenhaute: "De club Anderlecht staat er veel beter voor dan 2 jaar geleden, alleen op het veld niet"09:28AnderlechtVandenhaute: "Ik wil maar 1 ding: met Anderlecht terug naar de top"18:07Jupiler Pro LeagueVidarsson: "Anderlecht heeft Deense connectie gebruikt om echt hele goeie speler te halen"02:35Jupiler Pro LeagueVidarsson: "Expected goals voor Anderlecht gisteren: 0, 02"05:16Jupiler Pro LeagueMulder: "Ik denk Club Brugge nog veel plezier zal beleven aan Jaremtsjoek"03:57Jupiler Pro LeagueMulder: "Cuypers zou wel een goeie spits zijn voor het Duitse voetbal"05:03Jupiler Pro LeagueJoos: "Weghorst naar Manchester United, is dat niet een beetje als De Jong naar Barcelona? "01:56Jupiler Pro LeagueMulder: "De nieuwe Chelsea-eigenaar wil een beetje aan window-dressing doen"02:55Jupiler Pro LeagueJoos over Trossard: "Tottenham wil 15 miljoen geven, maar dat zijn nootjes, hé"02:52Jupiler Pro LeagueMulder: "Schalke kan geen 4 miljoen betalen voor Frey"01:59Jupiler Pro LeagueJoos over Union-Antwerp: "Na 6 minuten was de ref het kwijt"03:45Jupiler Pro LeagueMulder: "Als ik Union bezig zie, dan denk ik: ENERGIE! "05:59Jupiler Pro LeagueVandenbempt over Boniface: "Weer een uitstekende vondst van Union"04:10Jupiler Pro LeagueVraagjes aan Victor Boniface: "Premier League is niet mijn droomlocatie, wel Spanje of Frankrijk"01:52Jupiler Pro LeagueIn weer en wind: cameraman trotseert de regen00:30Jupiler Pro LeagueBizarre beelden! Mendyl gaat neer nadat bekertje hem op halve meter mist00:48Bart NieuwkoopIppon! Nieuwkoop pakt uit met judo-worp00:32jpl goalsBekijk de goals uit Charleroi - Cercle Brugge (2-1)01:23jpl goalsBekijk de enige goal uit Genk - Zulte Waregem (1-0)00:47Jupiler Pro LeagueSupersnelle gelijkmaker van Kortrijk wordt afgekeurd voor buitenspel01:59jpl goalsBekijk de goals uit Eupen – STVV (0-2)01:07Jupiler Pro LeagueOpeningsdoelpunt van Lang wordt afgekeurd voor buitenspel02:13Jupiler Pro LeagueMinuut 25 is voor Ruud Vormer: applaus00:44Jupiler Pro LeagueEkkelenkamp krijgt geel voor fopduik, Van der Heyden ontsnapt met zijn fopduik02:03jpl goalsBekijk de goals uit Club Brugge - Anderlecht (1-1)01:47Jupiler Pro LeaguePrachtig doelpunt van Hairemans wordt afgekeurd door buitenspel00:51Jupiler Pro LeagueVormer geeft aftrap onder stevig applaus in Jan Breydelstadion02:21Jupiler Pro LeagueSchoofs kopt de bal over Coucke bijna in eigen doel00:44Jupiler Pro LeagueOpnieuw speelt de VAR een rol: nipt buitenspel, dus geen strafschop voor KVM01:27Jupiler Pro LeagueRode recordjacht? Mendyl met een tweede uitsluiting in drie partijen00:35STVVBruno opent de score tegen Eupen met knap hakje00:46jpl goalsBekijk de goals uit Mechelen – Oostende (2-1)01:24Jupiler Pro LeagueKnullig: Nardi loopt Godeau aan in zijn zestien en geeft zo een hoekschop weg00:39jpl goalsBekijk de goals uit Westerlo - OHL (1-2)01:38Jupiler Pro LeagueVerdediger met ballen: Tagir lost het onder druk kalm op met een sombrero00:18Jupiler Pro LeagueHoge bal waait gewoon terug00:16jpl goalsBekijk de goals uit Gent – Kortrijk (2-1)02:40Jupiler Pro LeagueBoniface zet De Laet in de wind met knappe beweging00:26jpl goalsBekijk de goals uit Union - Antwerp (2-0)02:16jpl goalsBekijk de goals uit Seraing - Standard (1-1)00:51sportweekendTitelstrijd in het vrouwenvoetbal blijft razend spannend: miniem verschil tussen Anderlecht en OHL01:59Jupiler Pro LeagueClub Brugge blijft steken op een 1-1-gelijkspel tegen Anderlecht04:58Jupiler Pro LeagueVerdediger Debast dribbelt even drie spelers en krijgt fout mee00:37Jupiler Pro LeagueBekijk het journaal van 13u met o.
“Dit is een superbelangrijke match voor ons. In de strijd om een play-off 2-ticket deden we een goede zaak door in Westerlo te winnen. Op karakter vooral, na een zwakkere eerste periode waarin wij onze draai niet vonden. Wij reageerden goed na de rust, gaven ons voor honderd procent en méér, en toonden ons zowel in verdedigend opzicht als in ‘de zestien’ van de tegenstander efficiënt. Heel anders dan in die twee verloren wedstrijden tegen Kortrijk dus. Maar we moeten wel beseffen dat we wedstrijd na wedstrijd dezelfde groepsgeest, drive en efficiëntie moeten opbrengen, willen wij aan het slot van de reguliere competitie in de top acht eindigen. Dus, weer of geen weer, wij mogen tegen Eupen geen teken van verzwakking tonen.
Play SportsMet Play Sports haal je een buitengewoon sportpakket in huis. Je kijkt via 13 kanalen op televisie en online naar live voetbal, crossen, races en aces. Met de beste commentatoren en analisten. En je krijgt er een pak eigen programma’s bovenop. Scoor op Play Sports het beste van 3 werelden Enorm aanbod aan live sport Via Play Sports kan je kijken naar een aanbod van live sporten van de grootste competities in verschillende sporten Straffe commentatoren en analisten Onze experts zorgen voor boeiende omkadering, op televisie en online. Zo ben je als fan altijd helemaal mee.
Westerlo, zevende met 30 punten, heeft op papier de moeilijkste opdracht met een thuismatch tegen leider Racing Genk. En Sint-Truiden, achtste met ook al 30 punten, neemt het op Stayen op tegen Club Brugge. “Het zou hemeltergend zijn mochten wij tegen Eupen de kans laten liggen om naar boven op te schuiven in de stand”, benadrukt Louis Patris. “Drie maanden geleden verloren wij de heenwedstrijd met 4-2, maar toen waren we verzwakt door een voedselvergiftiging.
matchDayLabel 7 2 sep 4 - 0 3 sep 2 - 3 4 sep Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 8 9 sep 10 sep 11 sep Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 9 16 sep 17 sep 18 sep 4 - 1 Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 10 30 sep 1 okt 2 okt 3 - 4 Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 11 7 okt 8 okt 2 - 5 9 okt Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 12 14 okt 15 okt 5 - 1 16 okt 1 - 6 Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 13 di 18 okt 6 - 1 19 okt 20 okt Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 14 21 okt 22 okt 23 okt 5 - 0 Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement.
” Of Tamari alsnog aan de aftrap komt of als invaller op het wedstrijdblad zal staan, is maar de vraag. Het staat zo goed als vast dat de Jordaanse winger eerstdaags OHL verlaat. “Maar zo lang hij op onze loonlijst staat, is hij ook inzetbaar”, zegt persverantwoordelijke Filip Van Doorslaer. Allicht treedt ook Hamza Mendyl nog aan. De definitieve strafmaat voor zijn uitsluiting in Westerlo wordt pas later deze week uitgesproken, hij moet het zelf gaan uitleggen bij het bondsparket. Pas dan wordt ook de voorwaardelijke schorsingsdag voor zijn uitsluiting tegen Kortrijk van kracht.
Genk - Zulte en Mechelen - Oostende28:59Jupiler Pro LeagueTopper Club Brugge - Anderlecht met grote sportieve belangen02:54Jupiler Pro LeagueVoorzitter Vandenhaute zet stapje terug02:17Jupiler Pro LeagueOphef na racistische commentaren op TikTok-filmpje van de U9 van Gent: "Toch weer een grens die overschreden wordt"06:29KAA GentBekijk de 4 goals van Union tegen Gent in de beker02:45Jupiler Pro LeagueSimon Mignolet over de komende klassieker Club Brugge - Anderlecht: "Coach wil de onderlinge relaties aanpassen"02:14voetbalSterk Antwerp kegelt Genk uit de beker01:54extra timeExtra TimeVerheyen: "Antwerp is een echte ploeg en het gaat nog in stijgende lijn"05:21Extra TimeOver Alderweireld, Boyata en Vertonghen: "Toont aan dat de piek van de carriГЁre voorbij is, anders kwamen ze niet"02:12Extra TimeVertonghen brengt Anderlecht winnaarsmentaliteit bij: "Het is een venijnig bazeke"05:46Extra TimeVandenbempt over Anderlecht-talent Duranville: "Nog niet al het gewicht op zijn schouders leggen"08:15Extra TimeHernan Losada heeft toekomstplannen in de JPL: "Ben de laatste 7 ploegen heel serieus aan het volgen"07:43Extra TimeVraagjes aan Amadou Onana: "Het bedrag dat Everton betaalde verbaasde me niet"02:59vive le vГ©losportweekendKarl Vannieuwkerke: "Zeven extra afleveringen van Vive le VГ©lo"02:08Vive le VГ©loIne Beyen bij Keetie van Oosten-Hage06:18Vive le VГ©loBart Aerts in gesprek met Annemiek van Vleuten04:22Vive le VГ©loDe kaart van Maarten Vangramberen: Tiffanny Cromwell02:45Vive le VГ©loBekijk het uitgebreide verslag van rit 707:51Vive le VГ©loIne Beyen op bezoek bij Fabiana Luperini08:30Vive le VГ©loMarianne Vos bij Maarten Vangramberen07:14Vive le VГ©loBart Aerts bij Ashleigh Moolman03:54Vive le VГ©loDe kaart van Maarten Vangramberen: Ane Santesteban03:05Vive le VГ©loBekijk het uitgebreide verslag van rit 607:04Vive le VГ©loJulie De Wilde bij Maarten Vangramberen06:13Vive le VГ©loBekijk het uitgebreide verslag van rit 507:17Vive le VГ©loIne Beyen op bezoek bij Leontien van Moorsel08:10Vive le VГ©loDe kaart van Maarten Vangramberen: Aude Biannic (Movistar)02:49Vive le VГ©loBart Aerts bij Katarzyna Niewiadoma03:45Vive le VГ©loIne Beyen bij Yvonne Reinders05:40Vive le VГ©loDe kaart van Maarten Vangamberen: Anya Louw02:35Vive le VГ©loBart Aerts bij Urska Zigart, vriendin van Tadej Pogacar04:10Vive le VГ©loMaarten Vangramberen bij Marlen Reusser06:38Vive le VГ©loBekijk het uitgebreide verslag van rit 407:08sportweekendsportweekendBekijk Sportweekend van 15 januari30:30sportweekendBasketbalclub Luik kruipt uit een diep dal (naar de top? )03:56sportweekendTitelstrijd in het vrouwenvoetbal blijft razend spannend: miniem verschil tussen Anderlecht en OHL01:59Jupiler Pro LeagueClub Brugge blijft steken op een 1-1-gelijkspel tegen Anderlecht04:58WK handbalRed Wolves kloppen TunesiГ« op het WK handbal01:47Sportweekend van 15 januariHanne en Stijn Desmet glunderen na het EK shorttrack: "Prachtig dat we het tegelijk doen"02:51Sportweekend van 15 januariHanne en Stijn Desmet pakken goud op het EK shorttrack, estafetteteam pakt nog zilver01:50VeldrijdenVanthourenhout is Belgisch kampioen, Sweeck voelt zich bestolen na incident in materiaalzone04:14sportweekendHerygers: "Trui met een geurtje aan? Ik zou het zover niet durven doordrijven"02:39sportweekendVan der Haar en Pieterse zijn de Nederlandse kampioenen in het veldrijden00:34extra time koersExtra Time KoersHerbekijk Extra Time Koers met Remco Evenepoel12:20Extra Time KoersEvenepoel over zijn aanval op La Redoute: "Even paniek, want ik schakelde per ongeluk 2 tandjes kleiner"04:10Extra Time KoersEvenepoel: "Meer klassiekers? Persoonlijk haal ik meer voldoening uit het bergop rijden"03:00Extra Time KoersEvenepoel: "Toch de Tour? We gaan gewoon de strakke planning volgen"01:31Extra Time KoersWelke rituelen voor een koers? En wat is zijn favoriete "cheat meal"? 5 lezersvragen aan Remco Evenepoel03:12Extra Time KoersDe Wolf: "Wat Remco nu al op zijn palmares heeft staan, daar had ik vroeger voor getekend"02:24Extra Time KoersLodewyck: "Al die commentaren op Remco, dat was eigenlijk niet meer gezond"04:19Extra Time KoersEvenepoel: "Er was twijfel om mee te doen in Milaan-Sanremo"03:36Extra Time KoersEvenepoel: "Die goeie band met Philippe Gilbert zal niet snel weg gaan"04:00Extra Time KoersLodewyck: "Instant gelukkig toen Girmay Gent-Wevelgem won"01:34Extra Time KoersDe Wolf: "Dylan Teuns heeft de bloedvorm te pakken"03:21Extra Time KoersVraagjes aan Annemiek van Vleuten: "Qua 5 minuten waarden mijn beste dag ooit"04:27Extra Time KoersDe Wolf: "Annemiek is samen met Lotte en Cavalli de madam van het voorjaar"01:24Extra Time KoersLodewyck: "Alaphilippe heeft enorm veel pijn"01:29Extra Time KoersEvenepoel: "Je ziet het niet, maar Patrick was aan het wenen na de finish"03:23Extra Time KoersEvenepoel: "Heb een cleane foto gekregen van mijn finish, zonder die activist"00:54Extra Time KoersDe Wolf: "Zeker en vast extra emotioneel voor mij omdat ik 30 jaar geleden heb gewonnen"01:39Extra Time KoersEvenepoel: "Ik was echt aan het hyperventileren aan de streep"01:55Extra Time KoersEvenepoel: "Veel volk op de Roche-aux-Faucons: ik was zo in de zone dat ik enkel nog het oortje hoorde"02:08Extra Time KoersEvenepoel heeft gewerkt aan explosiviteit: "Doe iets meer sprintjes op training"00:35Extra Time KoersEvenepoel: "Dankzij mijn ploegmaats moest ik maar 30 van de 260 kilometers met de neus in de wind zitten"01:13Extra Time KoersKnap werkstukje! Dit was de zegetocht van Remco Evenepoel in Luik03:16Extra Time KoersEvenepoel: "Heb me nooit laten wegdrummen"00:58Extra Time KoersLodewyck: "Mits een iets andere aanpak kan Van Aert zeker tot en met Luik meedoen in alle klassiekers"03:12Extra Time KoersDe Backer: "2e in Luik: dat had ik toch niet verwacht van Quinten Hermans"04:08Extra Time KoersLodewyck: "Waren toch 30 stressvolle kilometers"02:02Extra Time KoersVraagjes aan Quinten Hermans: "Zou 2e plaats in Luik inruilen voor een wereldtitel veldrijden"02:20wielrennenVeldrijdenVanthourenhout: "Het was echt wel een mooi duel"01:40VeldrijdenSanne Cant pakt haar 14e Belgische titel op een rij01:50AG2R CitroГ«n TeamVan Avermaet en Naesen bereiden zich voor op het wielerseizoen in de Spaanse zon01:59sport in het journaalEvenepoel is de ster op bezoek bij Boca Juniors00:37AG2R CitroГ«n TeamVan Avermaet: "Wil een mooi jaar geven aan AG2R, want ik had er ook zelf meer van verwacht"10:15AG2R CitroГ«n TeamNaesen: "Wil in het voorjaar consistent vooraan rijden, met veel top 10-plaatsen"09:06VeldrijdenVan der Poel blikt vooruit op het nieuwe wielerseizoen01:54wielrennenPhilip Roodhooft: "Mathieu heeft 8 intensieve crossen gereden in 16 dagen, het zou verwonderlijk zijn als dat nergens gevolgen gaf"08:01VeldrijdenHermans: "In de Waalse klassiekers heb ik mijn limieten nog niet ontdekt"07:26VeldrijdenVan der Poel: "Dit is wel 1 van de frustrerendste dingen die ik al gehad heb"07:42SporzatipsZo ziet het parcours van de Vuelta 2023 eruit05:27wielrennenRemco Evenepoel kijkt al uit naar 2023: "Geen seconde getwijfeld tussen de Giro en de Tour"10:09sportgalaRemco Evenepoel is 2e keer Sportman van het Jaar: "Een eer"07:00VeldrijdenVan Aert wint topduel tegen Van der Poel in Zolder02:03VeldrijdenRuime samenvatting van de cross in Heusden-Zolder bij de mannen18:55VeldrijdenRuime samenvatting van de cross in Heusden-Zolder bij de vrouwen10:48VeldrijdenAlvarado mag vieren in Heusden-Zolder03:39VeldrijdenBEKIJK: Van Aert klopt Van der Poel na tweestrijd in Heusden-Zolder04:54VeldrijdenVolksmassa zakt af naar Gavere om "Grote 3" aan het werk te zien02:25VeldrijdenVan Anrooij soleert naar winst doorheen de modder van Gavere00:29sport in het journaalRed WolvesRed Wolves bereiden nu al match voor tegen Bahrein op het WK, na toch een klein feestje01:58Laurens SweeckSweeck neemt revanche in Otegem voor het BK03:01Jupiler Pro LeagueBekijk het journaal van 13u met o.
matchDayLabel 15 28 okt 29 okt 30 okt Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 16 4 nov 5 nov 6 nov Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 17 11 nov 12 nov 6 - 0 5 - 5 Uitgesteld 13 nov Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 18 23 dec ma 26 dec 27 dec 3 - 3 Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 19 6 jan 7 jan 8 jan Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement.
(VANDAAG>>>) Westerlo OHL kijken live 13 januari 2023
© Photo News voetbal jupiler pro leagueVanavond (dinsdag) om 18. 30 uur trapt OHL de eenentwintigste speeldag van de competitie af, met de thuismatch tegen Eupen. Wie bedenkt het: een midweekcompetitiematch op een kille januariavond? Het is evident dat spelers daar niet wild van zijn. Herman Meersseman 17-01-23, 08:40 Laatste update: 10:20 “Ho maar”, waarschuwt Louis Patris.
Louis Patris (OHL): “Tegen Eupen onze tweede helft van in